Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Merel Braber en ik ben de Directrice van Modelbusiness.
Op mijn 25e ben ik gestart met mijn bedrijf, door eerst mezelf in te zetten op opdrachten en al snel collega Hosts & Hostesses met mij in te zetten.
Na 3 jaar vallen en opstaan is onze naam in de Hospitality wereld gevestigd. We bestaan nu ruim 8 jaar en wij weten dagelijks met ons hechte team zeer uiteenlopende event gerelateerde opdrachten met succes in te vullen.
Als Office Manager verzorg ik het algehele reilen en zeilen op ons prachtige kantoor in Bergschenhoek. Alle voorkomende kantoor gerelateerde werkzaamheden vallen onder mijn verantwoordelijkheid en ik zorg voor de administratieve afhandeling van onze medewerkers.
Tevens bedenk ik samen met Merel de styling voor de opdrachten van Modelbusiness. De inkoop en het creรซren van de custom made styling welke je op diverse opdrachten voorbij ziet komen, zijn uit mijn creatieve koker.
Ik ben een aantal jaar geleden benaderd om bij hen te komen werken. De flexibiliteit en de toffe klussen is wat mij enthousiasmeert. Over de knappe koppen nog geeneens gesproken. Alle lof voor dit bedrijf.
Van mensen ontvangen op de meest exclusieve events tot het shooten van nieuwe content voor verschillende winkels. Maar ook opdrachten zoals het begeleiden van kids bij een โdrijf-in bioscoopโ of het uitdelen van leuke goodies voor de opening van een vernieuwd stadscentrum. Iedere klus is altijd tot in de puntjes verzorgd en dankzij de heldere en fijne communicatie vanuit Merel verlopen deze ook altijd goed.
Je wordt op een โjobโ ingezet waar je goed tot je recht komt, waardoor je nog meer plezier uit je werk haalt. De jobs variรซren per keer, hierdoor kom je op verschillende plekken terecht en leer je omgaan met allerlei soorten mensen. Het is dus nooit saai op de werkvloer! Het team staat altijd voor je klaar waardoor de communicatie soepel verloopt en je snel weet waar je aan toe bent.
Ik werk er inmiddels al 5 jaar en ben altijd met plezier naar mijn werk/opdrachten gegaan! Alles is netjes geregeld van duidelijke briefing vooraf tot aanspreekpunt op locatie! Merel is een top werkgever, legt je alles tot in de puntjes uit en zorgt altijd dat de opdrachten een feestje zijn! Ik ben ontzettend dankbaar dat ik voor dit geweldig mooie bedrijf mag werken en allemaal mooie herinneringen mag opbouwen. Op naar nog meer mooie jaren!!
Ik ben onderdeel van de tofste evenementen van Nederland, heb mijn netwerk kunnen vergroten, ben een stuk zelfstandiger geworden en heb de leukste baan die ik met een lach op mijn gezicht, gezamenlijk met leuke meiden vervul! Een opdracht van ModelBusiness is altijd tot in de puntjes geregeld en ik kijk er altijd naar uit om weer aan de slag te mogen voor dit fijne bedrijf!
De opdrachten, werkzaamheden en collegaโs zijn erg divers wat het voor ons als host/hostess leuk maakt. Er is ruimte voor onze interesses en kwaliteiten, daaruit worden verschillende klussen ons toegezegd. Denk aan een gastenlijst beheren bij een VIP gedeelte, gastvrouw in een chique restaurant, een fotoshoot voor een sieradenmerk, cadeaus uitdelen in winkelcentra en ga zo maar door. Ik ben een super tevreden hostess en kan niet wachten op wat ons aankomend jaar te wachten staat!
Het aantal opdrachten waar wij tijdens events de hospitality voor hebben verzorgd.
Het aantal actieve modellen dat ModelBusiness nu in haar database heeft verwerkt.
Het aantal events wat wij door de jaren heen hebben georganiseerd.
Het aantal promotie acties wat wij tot op heden voor bedrijven en merken hebben uitgevoerd.